هر روز از ساعت ۹ تا ۵ بعد از ظهر

خرید مبل از کارخانه – همه مزایا و نکاتی که باید بدانیم

خرید مبل از کارخانه – همه مزایا و نکاتی که باید بدانیم

نوید بهروزی اسفند 22، 1400 ۶ دقیقه مطالعه

خرید مستقیم مبل از تولیدی

خرید مستقیم مبل از کارخانه دارای مزایای متفاوتی است. دقت کنید که بیشتر مبلمانی که شما در نمایشگاه های مبل و اثاث مشاهده می کنید در کارخانه و تولیدی های مبلمان سراسر کشور تهیه می شود. قصد داریم در ادامه شما را با مزایا و اصول اولیه خرید مبل از کارخانه و تولیدی مبل آشنا کنیم.
راهنمای خرید مبل از کارخانه – چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟
خرید مبل یکی از تصمیم های اساسی است که معمولاً تمام اعضای خانواده در آن مشترک هستند. مبلمان باعث می شود که ظاهر منزل شما به کلی تغییر کند و دکوراسیون متفاوتی به آن می بخشد. بخش عمده ای از فرآیند خرید مبل به بحث قیمت آن بازمی گردد. معمولاً قیمت تأثیر فراوانی در تصمیم نهایی دارد. خرید مبل از کارخانه می تواند در هزینه نهایی و قیمت تمام شده مبلمان تأثیر بسزایی داشته باشد. از این رو قصد داریم در ادامه شما را با مزایا و اصول اولیه خرید مبل از کارخانه و تولیدی مبل آشنا کنیم. ادامه مطلب را با ما همراه باشید.

مزایای خرید مستقیم مبل از کارخانه

خرید مستقیم مبل از تولیدی دارای مزایای متفاوتی است. دقت کنید که بیشتر مبلمانی که شما در نمایشگاه های مبل و اثاث مشاهده می کنید در کارخانه و تولیدی های مبلمان سراسر کشور تهیه می شود. ممکن است نمایشگاه متعلق به تولیدی باشد و ممکن است محصول توسط اشخاص واسطه تهیه شده و به فروش برسد. مهم‌ترین مزایای خرید مبل از کارخانه به صورت زیر هستند.

حذف واسطه ها و کاهش هزینه ها

بدون شک یکی از بزرگ‌ترین مزیت های خرید مبل از کارخانه حذف واسطه ها و خرید مستقیم از کارخانه است. هنگامی که واسطه ها از فرآیند خرید مبل حذف شوند، قیمت نهایی محصول شما کاهش می یابد.
البته همان طور که گفته شد، ممکن است نمایشگاه مبل متعلق به همان تولیدی باشد که در این صورت واسطه ای وجود ندارد و خرید شما مستقیم از تولیدی مبل است.

اطمینان از جنس محصول

هنگامی که خرید مستقیم مبل از کارخانه را پیش می گیرید، محصول شما بدون شک محصول با کیفیتی است. لازم نیست نگران این باشید که فروشنده محصولات بی کیفیت که در تولیدی های بدون تجربه تهیه شده اند را به شما عرضه کند.
نظارت مستقیم شما در مراحل تولید تا تحویل وجود دارد و در صورتی که مشکلی به وجود بیاید، تولیدی مبل مورد نظر در قبال مشکلات پاسخگوی شما خواهد بود.

محصولات سفارشی

بسیار پیش آمده که یک محصول را در نمایشگاه مشاهده می کنید و دوست دارید بخشی از مبلمان به شیوه متفاوتی طراحی شود. محصول خود را در ابعاد و رنگی آن‌گونه که دوست دارید، تحویل بگیرید.
اینجاست که خرید مبل از تولیدی به شما این امکان را می دهد که محصول متفاوتی را متناسب با نیازها و سلایق خود تحویل بگیرید.

حمل و نقل کمتر

یکی از معایب جابجایی لوازم سنگین این است که همیشه احتمال آسیب دیدگی وجود دارد. هرچه افراد با بیشترین دقت ممکن مبلمان را جابجا کنند، باز هم ممکن است آسیب های جدی یا نامحسوسی به مبل وارد شود. خرید مستقیم مبل از کارخانه باعث می شود که حمل و نقل تنها یک بار صورت گرفته و محصول در نهایت صحت و سلامت در اختیار شما قرار گیرد.

خرید مستقیم مبل از کارخانه

 

نکات ضروری در خرید مبل راحتی از کارخانه

خرید از کارخانه تولید مبل می تواند مزیت های زیادی برای شما داشته باشد اما در صورتی که اصول اولیه این مسیر را رعایت نکنید به احتمال زیاد ضرر خواهید کرد. در ادامه برخی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید مبل از کارخانه نیاز است بدانید را با شما در میان خواهیم گذاشت.

مشورت با اعضای خانواده

قبل از هرگونه انتخاب سریع و عجولانه با اعضای خانواده خود به درستی مشورت کنید. بسیاری اوقات به دلیل عجله در خرید مبل و خرید میز ناهارخوری، برخی از اعضای خانواده از خرید نهایی رضایت ندارند و مجبور می شوید پس از مدت کوتاهی مبلمان خود را تعویض کنید.
با اعضای خانواده خود مشورت کنید. تصاویر متعددی که در فضای وب وجود دارند را بررسی کنید. نوع مبلمان خود را تعیین کنید. ممکن است به مبلمان راحتی نیاز داشته باشید یا سلیقه شما با مبلمان استیل بیشتر همخوانی داشته باشد. ممکن است از یک رنگ بخصوص بیشتر خوشتان بیاید.
همچنین اندازه دقیق پذیرایی را بررسی کنید. برخی از انواع مبلمان فضای بیشتری نیاز دارند. به همین دلیل قبل از تصمیم نهایی سعی کنید تمام جوانب را به درستی بسنجید.

انتخاب و تصمیم نهایی

پس از اینکه با اعضای خانواده خود مشورت کردید، تصمیم نهایی را اتخاذ کنید. گاهی اوقات افراد برای مراسم های خاص به خرید می روند. برای مثال مراسم نامزدی یا یک جشن کوچک در منزل تدارک دیده اند و قصد خرید مبل دارند. چند روز قبل از آن اقدام به خرید می کنند. این در حالی است که شما باید روزها و حتی چندین هفته در این خصوص تحقیق کرده و با اعضای خانواده مشورت کنید. خرید مبل از مواردی است که نیاز به زمان بیشتری دارد. علاوه بر اینترنت، می توانید از تمامی نمایشگاه های مبل شهر یا منطقه خود نیز دیدن کنید. این کار به شما کمک می کند که برای خرید مبلمان مدنظر خود ایده های لازم را به دست آورید.

بررسی تولیدی های مبل معتبر

اکنون که پس از تحقیق و بررسی های لازم و مشورت با اعضای خانواده مبل مورد نظر خود را انتخاب کرده اید و ویژگی های آن را مد نظر دارید، نوبت به مرحله بعدی است. اکنون نوبت آن است که تولیدی های معتبر شهر یا منطقه خود را بررسی کنید. برخی از تولیدی ها ارسال به سراسر نقاط ایران را در دستور کار دارند و انتخاب های شما را بیشتر می کنند.
تولیدی معتبر باید دارای مجوزهای لازم باشد. قیمت پیشنهادی هرکدام از تولیدی ها را نیز بررسی کنید. البته در نظر داشته باشید که ممکن است تولیدی های با تجربه اندک قیمت کمتری داشته باشند و این مسئله ممکن است باعث اتخاذ تصمیم نادرست شود. بررسی قیمت باید بین تولیدی های با تجربه و کیفیت یکسان صورت بگیرد و سپس خرید مستقیم مبل از تولیدی صورت بگیرد.
اگر از اقوام و فامیل کسانی را سراغ دارید که تجربه خرید مبل از کارخانه را دارند، از آن‌ها بخواهید در خصوص گزینه های مورد نظر به شما پیشنهاد بدهند.

 

سفارش مبلمان از کارخانه

اکنون که با بررسی های لازم، مشورت با اعضای خانواده و تحقیق در خصوص انواع تولیدی ها، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده اید، نوبت به سفارش نهایی است.

قبل از هر چیز تمام جزئیات قرارداد و شرایط کارخانه را بررسی کنید. اگر بندی از قرارداد یا یکی از شرایط کارخانه برای شما سؤال برانگیز است، ابهام های لازم را کنار بزنید. این مسئله باعث می شود که از سوء تفاهم های احتمالی جلوگیری شود.
همچنین تمام جزئیات مورد نظر خود را در خصوص مبل به اطلاع کارخانه برسانید. هر ویژگی که مدنظر دارید را کاملاً شرح دهید تا نتیجه نهایی باب میل شما باشد.
راستی شما می توانید برای خرید مستقیم میز و صندلی پلیمری از کارخانه ماندگار با ما ارتباط برقرار کنید. همچنین در صورتی که سفارش خود را به صورت آنلاین در وبسایت ثبت کنید، سفارش شما مستقیما از کارخانه ارسال خواهد شد.
نکات ضروری هنگام کنترل کیفیت نهایی
اکنون که خرید مبل از کارخانه به اتمام رسیده و محصول به دست شما رسیده است، نکاتی را باید در خصوص مبل بررسی کنید. کیفیت نهایی تنها ظاهر مبل نیست. بسیاری از محصولات دارای کیفیت پایین اما ظاهر مناسبی هستند. در ادامه برخی از ویژگی های کلیدی که باید هنگام تحویل مبل بررسی کنید را با شما در میان می گذاریم.

جنس مبلمان

در تولید مبلمان از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود. هر تولیدی نیز گزینه های مختلفی دارد. البته این مسئله را باید قبل از خرید با تولیدکننده بررسی کنید. با این وجود می توانید از یک متخصص نیز هنگام تحویل محصول کمک بگیرید تا کیفیت محصول را برای شما ارزیابی کند.
یکی از رایج ترین گزینه ها چوب است. چوب انواع مختلفی دارد که هرکدام نیز دارای ویژگی ها و البته قیمت های متفاوتی هستند. برای مثال می توان به بلوط، گردو، راش، روس، آبنوس و چنار اشاره کرد. هرکدام از این چوب ها کیفیت های متفاوتی دارند و البته قیمت آن‌ها نیز متفاوت است.

یکی دیگر از مواد اولیه در تولید مبلمان که چندین سال است طرفداران زیادی پیدا کرده، پلیمر است. صنایع پلیمری دوستدار محیط زیست بوده و از قطع شدن درختان جلوگیری می کند. قیمت آن منطقی بوده و وزن کمتری نسبت به مبلمان چوبی دارد. تنوع رنگ مبلمان پلیمری نیز بسیار زیاد است.
کیفیت رنگ مبلمان
سمباده زنی، زدن سیلر و کیلر و لایه پلی استر مراحلی هستند که در رنگ کردن مبلمان تأثیرگذار است. کیفیت رنگ تأثیر بسیار زیادی در ماندگاری مبلمان دارد. رنگ علاوه بر زیبایی باعث می شود که مبل شما از نفوذ مواد و رطوبت دور بماند. برخی تولیدی ها در رنگ کردن مبلمان اهمال می کنند.

کیفیت رویه کوبی مبل

پس از تولید چارچوب مبلمان و رنگ کردن آن، نوبت به رویه کوبی آن است. سخت ترین مرحله کار رویه کوبی و به نوعی اتصال تمام قطعات به بهترین نحو ممکن است. اگر کیفیت رویه کوبی مناسب نباشد، پس از مدت کوتاهی مبل شما از هم گسسته می شود و به قول معروف «وا می رود». کیفیت فوم و اسفنج، کیفیت تسمه کشی و فنر کشی، تنظیم دقیق پارچه با دیگر اجزای مبل از مواردی است که کیفیت نهایی محصول شما را رقم می زند.

خرید مبل از کارخانه

ضربه های احتمالی حمل و نقل

بیشتر تولیدی ها از اصول اولیه حرفه ای برای حمل و نقل مبلمان استفاده می کنند. دقت کنید که مبل پلیمری دارای وزن کمتری است و همچنین مقاومت بسیار بیشتری در مقابل ضربات دارد.
با تمام این تعاریف، ممکن است با یک اشتباه کوچک مبلمان شما هنگام حمل و نقل دچار آسیب دیدگی شود و بخشی از رنگ آن از بین برود. این مسئله را حتماً در نظر بگیرید و هنگام تحویل مبلمان تمام بخش های مبل را به خوبی بررسی کنید و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.

همچنین برای خرید مستقیم مبلمان پلیمری می توانید با ما در ارتباط باشید.

زیبایی را به منزل خود بیاورید!

برای مشاوره در مورد محصولات ماندگار و دکوراسیون
آن در منزل خود، با ما تماس بگیرید

مشاوره و خرید از ماندگار

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید

خوشحال میشویم نظراتان را با ما به اشتراک بزارید