هر روز از ساعت ۹ تا ۵ بعد از ظهر

مراکز فروش سرویس خواب و تخت خواب در تهران

مراکز فروش سرویس خواب و تخت خواب در تهران

نوید بهروزی تیر 04، 1401 ۶ دقیقه مطالعه

مرکز فروش تخت خواب در تهران

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که برای خرید تخت خواب کجا برم؟ ما در این مقاله سعی می کنیم به سوال شما پاسخ دهیم.در این مقاله قصد داریم مهمترین مرکز فروش تخت خواب و سرویس خواب در تهران را معرفی کنیم. بیشتر مراکز معرفی شده در زمینه مبلمان و میز و صندلی بورس های بزرگی هستند و تنوع محصولات آن ها به شدت زیاد است، همین مراکز، در زمینه فروش سرویس خواب و تخت خواب نیز به عنوان مراکز اصلی در تهران شناخته می شوند.

ممکن است که شما مانند بسیاری به دنبال نو کردن لوازم خانگی خود باشید تا با این کار بتوانید لوازم خانگی خود را شیک‌تر و به روز‌تر کنید. باید توجه داشته باشید که مهم‌ترین و چشمگیر‌ترین وسایل در لوازم خانگی شما کدام هستند. شما با تعویض این وسایل بیشترین تغییر رامی‌توانید در خانه خود ایجاد کنید. سرویس خواب و تخت خواب یکی از مهمترین مواردی است که تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل و اتاق خواب دارد. در این مقاله قصد داریم مهمترین مراکز فروش سرویس خواب و تخت خواب در تهران را معرفی کنیم. بیشتر مراکز معرفی شده در زمینه مبلمان و میز و صندلی بورس های بزرگی هستند و تنوع محصولات آن ها به شدت زیاد است، همین مراکز، در زمینه فروش سرویس خواب و تخت خواب نیز به عنوان مراکز اصلی در تهران شناخته می شوند.

تاثیر تغییرات دکوراسیون اتاق خواب در منزل

اگر به فکر به روز کردن وسایل اتاق خواب خود هستید می‌توانید با تغییر سرویس تخت خواب خود که جزو چشمگیرترین وسایل اتاق خواب به شمار می‌رود شروع کنید. اگر به فکر تغییر دکوراسیون خانه خود هستید باید بورس های فروش مبلمان، سرویس تخت خواب و میز وصندلی را در تهران به خوبی بشناسید. قیمت‌های مختلف اجناس متفاوت همچون قیمت سرویس تخت خواب را مورد بررسی قرار داده و با یکدیگر مقایسه کنید.

از غرب تا شرق تهران بازار‌های بسیار زیادی برای فروش سرویس تخت خواب وهمچنین میز وصندلی وجود دارد. یکی از مزایای وجود این مقدار از بازار‌های فروش سرویس‌ خواب در تهران این است که شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را با هر سلیقه و هر قیمتی بیابید.

همچنین می‌توانید با توجه به بودجه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. برای تحقق این امر شما باید صبر و حوصله داشته باشید و به چند نمونه از مراکز فروش سرویس تخت خواب و میز وصندلی سر بزنید تا بتوانید اجناس را از نظر کیفیت و قیمت با یکدیگر مقایسه کنید. شما باید توجه داشته باشید که تولیدی‌های مختلف از شانه تخم مرغ گرفته تا بهترین چوب دنیا را برای ساخت سرویس‌های مبلمان به کار می‌برند.

نکات مهم در انتخاب تخت مناسب برای اتاق خواب

انتخاب تخت خواب مناسب برای اتاق خواب یکی از مهم‌ترین تصمیمات در دکوراسیون اتاق خواب است. تخت خواب نه تنها باید با طراحی اتاق متناسب باشد بلکه باید راحتی و خواب خوب را نیز تضمین کند. در ادامه نکات مهمی را برای انتخاب تخت مناسب برای اتاق خواب شما ذکر می‌کنیم:

  • اندازه تخت: ابعاد تخت خواب باید با اندازه اتاق مناسب باشد. اگر اتاق کوچک است، تخت خواب تک نفره یا تخت‌خواب دو نفره کم‌جا معمولاً مناسب تر هستند.
  • متریال تخت: متریال تخت (چوب، فلز، چرم، مخمل و ...) باید با سبک دکوراسیون اتاق خواب متناسب باشد. همچنین متریال باید با کیفیت بالا و مقاوم بوده تا بتوان از تخت خواب به مدت طولانی استفاده کرد.
  • فضای زیر تخت: اگر فضایی زیر تخت خواب خود دارید، از این فضا برای قراردهی وسایل خود استفاده کنید. این امکان را به شما می‌دهد که از فضای اتاق خواب بهره‌ کافی را ببرید.
  • ارتفاع تخت: ارتفاع تخت خواب باید مناسب باشد. اگر سقف اتاق خواب شما ارتفاع کمی دارد، تخت خواب با ارتفاع کمتر انتخاب کنید تا اتاق بزرگ‌تر به نظر بیاید.
  • تطابق با دکوراسیون: از لحاظ رنگ و سبک، تخت خواب باید با سایر عناصر دکوراسیون اتاق همخوانی داشته باشد.
  • کیفیت ساخت: از مواد و تکنولوژی ساخت تخت اطمینان حاصل کنید که تخت از کیفیت بالا و مقاوم است. 

مراکز فروش سرویس خواب و بورس تخت خواب در تهران

در ساخت میز و صندلی و همچنین سرویس خواب نیز بسته به چوب استفاده شده برای ساخت میز، آهن یا چوب استفاده شده برای صندلی‌ها و تخت خواب در تفاوت کیفیت آنها موثر هستند. برای ساخت سرویس خواب نیز از آهن‌ها و چوب‌های متفاوتی برای ساخت چهار چوب تخت استفاده شده است.

این چهار چوب‌ها همراه با تشک‌های متفاوتی وارد بازارهای مصرفی می‌شوند. با توجه به تمام نکاتی که گفته شد شما باید بدانید که تشخیص یک جنس خوب، کار ساده‌ای نیست و برای داشتن بهترین خرید در سرویس خواب، شما باید زمان کافی را در نظر بگیرید. در ادامه چند نمونه از بازار‌های بزرگ و معتبر فروش سرویس تخت خواب در تهران که در زمینه‌های دیگر نیز همچون مبلمان و میز وصندلی فعال هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

بازار یافت آباد تهران

قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بازار فروش سرویس خواب و تخت خواب در ایران، بازار یافت آباد است. شما در این بازار می‌توانید انواع و اقسام سرویس تخت خواب و میز وصندلی را از مجلسی گرفته تا کلاسیک بیابید. این بازار در غرب تهران واقع شده است. شما در این بازار می‌توانید اجناس مختلف را با انواع قیمت مشاهده کنید. اما هنگامی که این بازار را برای خرید خود در نظر می‌گیرید، نباید انتظار مواجه شدن با اجناس خیلی ارزان را داشته باشید. به هر حال تنوع بسیار بالای مبلمان، سرویس خواب و میز و صندلی در بازار یافت آباد باعث شده تا بسیاری از افراد برای خرید‌ وسایل مورد نظر خود به این بازار مراجعه کنند.

آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه آیت الله سعیدی(جاده ساوه)و خیابان بازار مبل(یافت آباد)

بازار مبل یافت آباد

بازار دلاوران تهران

بازار دلاوران در شرق تهران واقع شده است. این بازار بعد از بورس سرویس خواب و تخت خواب یافت آباد از به روزترین بازارهای فعال در زمینه صنعت مبلمان در تهران به شمار می‌رود. در این بازار نیز می‌توانید انواع مختلفی از سرویس تخت خواب و میز وصندلی را مشاده کنید. اما قیمت‌های اجناس موجود در بازار دلاوران شباهت بسیار زیادی به قیمت اجناس موجود در بازار یافت آباد دارد. پس در این بازار نیز نباید به دنبال اجناس خیلی ارزان بگردید.

آدرس: اتوبان رسالت، میدان رسالت، خیابان هنگام، میدان الغدیر

بازار جاجرود تهران

بازار مبل جاجرود در شرق تهران واقع شده است. اکثر کارگاه‌های تولیدی مبلمان که اجناس بازار دلاوران را تولید می‌کنند، در جاجرود واقع هستند. پس می‌توان گفت که تمام اجناسی که در بازار دلاوران می‌بینید را در بازار جاجرود نیز می‌توانید مشاهده کنید. به همین دلیل، تفاوت قیمت آنچنانی بین اجناس موجود در این دو بازار وجود ندارد. تنها تفاوت مهم در قیمت اجناس این دو بازار، هزینه حمل و نقلی است که باید بپردازید. در این بازار اجناسی همچون مبلمان، سرویس تخت خواب را خواهید دید.

آدرس: استان تهران، جاجرود، جاده دماوند 

راستی اگر می خواهید با مراکز فروش مبلمان در کرج هم آشنا شوید پیشنهاد می کنیم مقاله معرفی بازار مبل امام علی را بخوانید.

بازار عبدل آباد تهران

بازار مبل عبدل آباد نیز در جنوب شرق تهران واقع شده است. می‌توان گفت که ارزان‌ترین مبلمان، سرویس تخت خواب و میز وصندلی را می‌توانید در بازار عبدل آباد بیابید. اما باید بداند که کیفیت اجناسی که می‌خرید بستگی به بودجه‌ای دارد که برای خرید آن ها در نظر گرفته‌اید. پس اگر به دنبال جنس ارزان قیمت هستید بازار عبدل آباد بهترین گزینه انتخابی برای شما است. اما نباید انتظار اجناسی باکیفیت و به روز را داشته باشید. البته این مورد قطعی نیست و حتما فروشگاه ها و تولیدی هایی که اجناس با کیفیت و با قیمت مناسبی عرضه کنند نیز در این منطقه وجود دارند.

آدرس: بزرگراه نواب، بزرگراه جوانه، شهرک شکوفه و خیابان احسانی

بازار چهاردانگه تهران (نعمت اباد)

بازار نعمت آباد در جنوب تهران واقع شده است. این بازار دارای پاساژ‌ها و فروشگاه‌های بسیار بزرگ و زیادی می باشد. این مجموعه دارای مبلمان، سرویس تخت خواب و میز وصندلی‌های بسیار زیادی چه از برند‌های داخلی و چه از برند‌های خارجی است. بازار نعمت آباد از لحاظ تنوع محصولات رقابت خوبی با بازار یافت آباد دارد.

در این بازار تولیدی‌های بسیار متنوع و گسترده‌ای وجود دارد که با خرید مستقیم از این تولیدی‌ها می‌توانید هزینه‌های کمتری را برای خریدهای خود بپردازید. نام دیگر بازار  نعمت آباد، بازار چهاردانگه است. یکی از مشهور ترین بازارهای فعال در زمینه صنعت سرویس خواب و مبلمان که واقع در تهران است، بازار چهاردانگه می‌باشد.

هر چند که در تهران مراکز زیادی برای فروش سرویس خواب و مبلمان وجود دارند که سرویس تخت خواب و میز و صندلی‌های متنوعی را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌دهند، اما درسال‌های اخیر بازار مبل چهاردانگه توانسته با افزایش کیفیت و همچنین تنوع محصولات خود، رقابت خوبی را با بازارهای مبل مختلف از جمله یافت آباد به وجود بیاورد.

آدرس:  استان تهران، تهران، بزرگراه شهید کاظمی

 

بازار مبل چهاردانگه

بازار خاوران در تهران

بازار خاوران نیز در شرق تهران واقع شده است. این بازار یکی از بزرگ‌ترین بازارهای فروش سرویس تخت خواب و میز و صندلی در تهران به شمار می‌رود. تنوع اجناس در این بازار بسیار زیاد است و قیمت اجناس در این بازار با توجه به استفاده از اجناس تولید شده در داخل کشور، نسبتاً ارزان و مناسب است.

در اینجا می‌توان ذکر کرد که اگر در شهرستان زندگی می‌کنید و قصد خرید از بازار‌های بزرگ سرویس خواب و میز و صندلی واقع تهران را دارید. جای نگرانی وجود ندارد چرا که اکثر بازار‌های نام برده شده در بالا، تمامی اجناس خود را به نقاط مختلف کشور ارسال می‌کنند. اکثر این اجناس دارای گارانتی‌های چند ساله هستند.

کشور‌ ایران به لطف تولیدی‌های بزرگ و زیادی که در زمینه تولید مبلمان، سرویس تخت خواب و میز صندلی دارد، توانسته تا نام خود را در میان کشور‌های صادر کننده این اجناس جای دهد. در سال‌های اخیر این صنعت در ایران پیشرفت چشمگیری داشته است و به جرات می‌توان گفت که هم اکنون کشور ایران یکی بزرگ‌ترین صادر کننده‌های مبلمان، سرویس خواب و میز و صندلی در خاورمیانه است.

شما هنگام خرید خود به راحتی می‌توانید به برند‌های داخلی کشور از لحاظ کیفیت اجناس تولید شده اطمینان کنید. البته باید در نظر داشته باشید که برندی که از آن خرید می‌کنید معتبر و دارای استاندارد‌های بین‌المللی باشد. از مزایای خرید از برند‌های داخلی ارزان‌تر بودن آنها نسبت به اکثر برند‌های خارجی است.

در پایان پیشنهاد می کنیم در صفحه صندلی پلیمری از صندلی های خوش ساخت ماندگار نیز دیدن کنید.

نتیجه گیری

بازارهای فروش سرویس های اتاق خواب و میز و صندلی، بزرگ و کوچک زیادی در تهران وجود دارند. این بازار‌ها قیمت‌های متفاوتی را با توجه به کیفیت اجناس خود، برای اجناس خود در نظر گرفته‌اند.

کیفیت مبلمان، سرویس تختخواب و میز وصندلی که می‌خرید به بودجه‌ای بستگی دارد که برای خرید خود در نظر گرفته‌اید. نمی‌توان با پرداخت هزینه کم، انتظار کیفیت بالای  اجناس خریداری شده خود را داشته باشید. اگر شرایط برای شما وجود دارد، بهتر است که بودجه بیشتری را برای خرید خود در نظر بگیرید تا بتوانید از اجناس باکیفیت‌تری استفاده کنید.

یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های خرید شما، خرید کردن به طور مستقیم ازتولیدی‌ها است. بسیاری از تولیدی‌های سرویس تخت خواب و میز وصندلی در خود بازار‌های یا در اطراف آنها فعالیت می‌کنند. با مراجعه به این تولیدی می‌توانید از وجود دلال در خرید‌های خود جلوگیری کرده و همچنین از تولید داخلی حمایت کنید.

زیبایی را به منزل خود بیاورید!

برای مشاوره در مورد محصولات ماندگار و دکوراسیون
آن در منزل خود، با ما تماس بگیرید

مشاوره و خرید از ماندگار

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید

خوشحال میشویم نظراتان را با ما به اشتراک بزارید