هر روز از ساعت ۹ تا ۵ بعد از ظهر

معرفی بازار مبل جاجرود تهران (بازار مبل کمرد)

معرفی بازار مبل جاجرود تهران (بازار مبل کمرد)

نوید بهروزی اسفند 16، 1400 ۶ دقیقه مطالعه

 بازار مبل جاجرود تهران

مبلمان، بخش مهم و اساسی از وسایل هر خانه‌ای را تشکیل می‌دهد. نه تنها کاربردی بودن آن‌ها، بلکه تأثیر زیادشان در زیبایی خانه نیز قابل توجه است. خرید یک مبلمان خوب با کیفیت بالا و قیمت مناسب، از انتخاب‌های مهم هر خانواده‌ به حساب می‌آید. اما کارآیی و کیفیت یک محصول را نباید فدای قیمت آن کرد. شهرهای بزرگ این امکان را به وجود آورده‌اند که فروش برخی محصولات را در مراکزی مخصوص به آن صورت دهند. این مورد به خصوص دربارۀ اجناسی همچون مبلمان، میز ناهارخوری، صندلی و سرویس خواب نیز صادق است. مراکز خرید مبلمان، انتخاب‌های زیادی را برای سلیقه‌های مختلف به وجود آورده‌اند. بازار مبل جاجرود تهران یکی از مراکز معروف در ایران است. دسترسی به بازار مبل تهران نه تنها به واسطۀ حضور در محل، بلکه از طریق ارتباطات آنلاین نیز میسر است. این مقاله به معرفی، ساعات کاری، قیمت و آدرس بازار مبل جاجرود پرداخته است.

بازار مبل جاجرود تهران را بشناسیم!

تهران، پایتخت کشور و پر جمعیت‌ترین شهر ایران، بزرگترین بازارهای مبلمان را در خود جای داده است. بازار مبل جاجرود، از بازارهای مهم و شناخته شدۀ این شهر است. نه تنها ساکنان تهران، بلکه شهرهای دیگر نیز از این بازار خرید می کنند. بازار مبل جاجرود تنها یکی از چندین بازار مبل معروف در تهران است. این بازار در حومۀ شهر قرار دارد و خدمات خاص خود را ارائه می ‌دهد. جهت خرید از این بازار لازم است که زمان مناسب و کافی برای بررسی بخش‌ های مختلف آن داشته باشید. به این ترتیب می توانید بهترین جنس را با بودجۀ مورد نظرتان بیابید. این بازار قادر است همۀ سلیقه ‌ها را پوشش دهد. تنها لازم است که با صبر و حوصله، به دنبال مبلمان مورد نظرتان باشید. در ادامه، بازار مبل جاجرود را دقیق ‌تر معرفی می‌کنیم. 

همچنین بخوانید : معرفی کامل بازار مبل امام علی 

زمان مناسب برای خرید از بازار مبل جاجرود : 

با توجه به ترافیک بالای جاده قدیم آبعلی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، بهتر است در روزهای میانه هفته به بازار مبل جاجرود سر بزنید. همچنین، اگر وسط هفته مراجعه کنید، می‌توانید از آرامش بیشتر بازار مبل بهره‌برید و فروشندگان مبلمان زمان بیشتری برای اطلاع‌رسانی و راهنمایی به شما اختصاص خواهند داد.

بازار مبل جاجرود؛ بازاری در حومۀ شهر تهران

بازار مبل جاجرود تهران، تنها بازاری است که در حومۀ شهر قرار دارد. در این بازار چیزی بیش از 300 تولیدی و فروشگاه مبلمان مشغول به فعالیت هستند. ردۀ قیمتی بازار مبل جاجرود در حد متوسط است و از تنوع کالایی بالایی برخوردار می‌ باشد. این بازار به عنوان یکی از بازارهای خوب و با کیفیت مبلمان کلاسیک در تهران، کمتر از دیگر بازارها مورد توجه قرار گرفته است. دلیل این واقعیت نیز به احتمال زیاد این است که محل آن در خارج از شهر است. بازار مبل جاجرود در مسیری حدود 5 کیلومتر در منطقۀ صنعتی کمرد، فروشگاه ‌های زیادی را در خود جای داده است. فروشگاه‌ هایی که از ردۀ متوسط شروع شده و تا تولیدات لوکس پیش می ‌روند.
بازار مبل جاجرود در منطقۀ صنعتی کمرد قرار دارد. کمرد، نام روستایی واقع در 15 کیلومتری تهران به آبعلی است. فروشگاه‌ های و تولیدی‌ های این بازار مستقل از یکدیگر کار می‌کنند. بنابراین ساعات شروع و پایان کار آن‌ ها متفاوت است. به صورت میانگین، ساعت کاری بازار مبل جاجرود را می ‌توان از 9 صبح تا 9 شب دانست. فعالیت در عرصۀ تولید مبل در این بازار از پنجاه سال پیش آغاز شد. بازار مبل جاجرود از بازارهای خوشنام در کشور است. کیفیت بالای مبل و در عین حال قیمت مناسب، ویژگی بارز این بازار است. به همین دلیل، تولیدکنندگان مبل در آن به نوعی صاحب سبک هستند.

موقعیت مکانی بازار مبل جاجرود

همچنین بخوانید: معرفی کامل بازار چهاردانگه

کیفیت بالا، قیمت مناسب!

بازار مبل جاجرود یا کمرد، بهترین گزینه برای ساکنان شرق تهران است. با وجود اینکه بازارهای مبل در تهران کم نیستند اما عدۀ زیادی از بخش‌ های دیگر تهران نیز ترجیح می‌ دهند از این بازار خرید کنند. این بازار با عنوان بازاری در خارج از شهر، یکی از بازارهای تاریخی به حساب می‌ آید. می‌ توان گفت که بهترین و با کیفیت مبل ‌های تولید داخل در این بازار یافت می ‌شوند. برندهای مبل زیادی نیز در بازار مبل کمرد یافت می ‌شوند. راثی، سام اکسون، الدورادو، مندریان، مبلمان صبا و مبل گروسی از جملۀ این برندها هستند.
جادۀ آبعلی یا پردیس قدیم، مسیر اصلی برای تردد مسافران به شمال کشور است. منطقۀ صنعتی کمرد در 20 کیلومتری شرق تهران و در این جاده قرار دارد. محل دقیق‌ تر آن، فاصلۀ 5 کیلومتری از جادۀ آبعلی و در منطقۀ منوچهرآباد بعد از پل رودخانۀ جاجرود است. این مکان در دامنۀ شرقی کواه آراکوه واقع می باشد. از حدود شصت سال پیش تا کنون، هنرمندان و طراحان شروع به تولید مبل در این منطقه کردند. با گذر زمان، تولید مبل در منطقۀ صنعتی کمرد هویت بیشتری به خود گرفت و نمایشگاه ‌های مبل نیز در کنار تولیدی‌ها افتتاح شدند. بازار مبل جاجرود از دو بخش تشکیل شده که در فاصلۀ چند کیلومتری از هم قرار دارند. از مسیر تهران به آبعلی و بعد از پل رودخانۀ جاجرود، بازار مبل شروع می ‌شود.

بازار مبل جاجرود

 

دلایل محبوبیت و رشد بازار

بی شک مهم‌ ترین دلیل محبوبیت و رشد بازار مبل جاجرود، توجه به کیفیت و مقرون به صرفه بودن هزینه‌ هاست. کیفیت چوب و پارچه، وضعیت دوخت، طراحی و ساخت مبل و سبک ‌های متنوع آن‌ ها، عوامل مؤثر در گسترش این بازار هستند. اغلب تولیدکنندگان مبل در این بازار، همۀ این فاکتورها را در بهترین وضع ممکن قرار می‌دهند. سابقۀ دراز تولیدکنندگان و دوام آن ‌ها در مدتی بیش از نیم قرن، اعتماد زیادی را برای خریداران به وجود آورده است. با این حال، عوامل دیگری نیز هستند که در قیمت مبل در بازار مبل جاجرود و کیفیت آن اثرگذار است. کارگاه و نمایشگاه در کنار هم: از دلایلی که باعث تقویت این بازار شده است، وجود نمایشگاه و کارگاه در کنار هم می ‌باشد. وقتی خریداران بتوانند نگاهی به وضعیت تولید مبل نیز داشته باشند، روند اعتماد را به شکلی شفاف‌ تر خواهند پیمود. این ویژگی به نوعی مهم ‌ترین عامل در رشد این بازار بوده است.
دسترسی آسان: بازار مبل جاجرود در منطقۀ صنعتی کمرد، دسترسی آسانی دارد. شاید دسترسی آن برای ساکنان شرق تهران راحت ‌تر به نظر برسد. البته که همینطور نیز هست. اما اهالی غرب و شمال تهران نیز می ‌توانند به سادگی به این بازار دسترسی داشته باشند.
تنوع محصول و قیمت: بازار مبل جاجرود مناسب برای همۀ سلیقه‌ هاست. بخش‌ های مختلف این بازار، ارائه کنندۀ محصولات متنوع با بازۀ قیمتی وسیع است. انواع مبلمان خانگی مدرن و کلاسیک، مبلمان کودک، سرویس خواب و لوازم دکوراتیو با قیمت‌های متنوع در این بازار یافت می‌شوند. چرا بازار مبل کمرد را انتخاب کنیم؟

دلایل زیادی برای تصمیم به خرید از بازار مبل کمرد وجود دارد. پیش از هر چیز، قیمت مبل در بازار مبل جاجرود بسیار متنوع و مناسب است. هزینه‌ای که برای خرید از این بازار متقبل می ‌شوید، به طور میانگین کمتر از دیگر بازارهای مبل در تهران است. ویژگی‌های زیر از جمله دلایلی هستند که باعث انتخاب آن خواهند شد.

  • برندهای متنوع و خوش ‌نام که سابقۀ ده ‌ها سال فعالیت در این عرصه دارند.
  • قدمت دراز و اصالت در تولید محصولات مبلمان با تکیه بر تجربه و هنر تولیدکنندگان.
  • کیفیت بالای محصولات که قابل رقابت با محصولات خارجی هستند.
  • تنوع زیاد در مدل‌ها و طرح‌های تولیدی در کنار قیمت مناسب.
  • امکان تولید مبل به سلیقۀ مشتری (انتخاب رنگ، طرح و تولید در اسرع وقت)
  • دسترسی آسان و عدم وجود ترافیک در مسیر رسیدن به بازار

به عنوان نکتۀ آخر لازم است در نظر داشته باشید که خرید مبل از بازارهای مبل را با دقت انجام دهید. به دلیل متنوع بودن تولیدات و قیمت ‌ها، بهتر است زمان کافی را به بازدید از فروشگاه ‌های مختلف این بازار اختصاص دهید.

با تعیین بودجۀ خرید و در نظر داشتن سبک مبلمان می ‌توانید در سریع ‌ترین زمان به انتخاب نهایی دست یابید. همچنین هزینه‌ های مربوط به حمل و نقل و ضمانت کالا را نیز در نظر داشته باشید.

آدرس بازار مبل جاجرود تهران: تهران، جاجرود، منطقه صنعتی کمرد

زیبایی را به منزل خود بیاورید!

برای مشاوره در مورد محصولات ماندگار و دکوراسیون
آن در منزل خود، با ما تماس بگیرید

مشاوره و خرید از ماندگار

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید

خوشحال میشویم نظراتان را با ما به اشتراک بزارید