هر روز از ساعت ۹ تا ۵ بعد از ظهر

بازار مبل امام علی کرج را بهتر بشناسید! هر آنچه باید از بازار مبل امام علی بدانید!

بازار مبل امام علی کرج را بهتر بشناسید! هر آنچه باید از بازار مبل امام علی بدانید!

نوید بهروزی اسفند 17، 1400 ۶ دقیقه مطالعه

بازار مبل امام علی

اگر قصد خرید مبل داشته باشید، فضایی که انواع و اقسام مبل‌ها را درون خود جای داده باشد، کار شما را برای انتخاب مدل مناسب راحت‌تر می‌کند. بازار مبل امام علی چنین مکانی است.
اگر قصد خرید مبل داشته باشید، فضایی که انواع و اقسام مبل‌ها را درون خود جای داده باشد، کار شما را برای انتخاب مدل مناسب راحت‌تر می‌کند.
بازار مبل امام علی چنین مکانی است. انواع مختلف مبلمان با رنج‌های قیمتی متنوع جهت تأمین نیاز همه اقشار در این بازار وجود دارند. تنوع محصولات این مکان به‌قدری بالا است که می‌تواند پاسخگوی نیاز همه مشتریان در کاربری‌های مختلف باشد.

بازار مبل امام علی

بازار مبل امام علی کجاست؟ (آدرس بازار مبل امام علی)

به بازار مبل امام علی، بازار مبل امام علی کرج هم می‌گویند. پس قطعاً موقعیت مکانی این بازار در استان البرز و شهرستان کرج است. اگر بخواهیم آدرس پستی دقیق این مکان را بگوییم به این شرح است:
آدرس: استان البرز، شهرستان کرج، مشکین دشت، جاده محمد شهر، بلوار امام علی (ع)، بازار مبل امام علی از هرجای ایران که به استان البرز بروید، خیلی راحت می‌توانید با کمی پرس‌وجو یا استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریاب و وارد کردن آدرس بالا به بازار مبل امام علی برسید. 

موقعیت مکانی بازار مبل امام علی 


 

بازار مبل امام علی چقدر بزرگ است؟

خیلی! کوتاه‌ترین پاسخی که می‌توان در برابر این پرسش ارائه کرد، همین است! بازار مبل امام علی کرج خیلی بزرگ است. مساحت این مجموعه عدد حیرت‌انگیز ۳۵۰٬۰۰۰ مترمربع است؛ یعنی یک بازار مبل با ۳۵ هکتار وسعت. البته خوب تمام این فضا مربوط به فروشگاه نیست.
مساحت بخش تجاری این بازار گرچه بسیار کم‌تر از مساحت کل مجموعه است، اما همچنان عدد بزرگی است. قسمت تجاری این مجموعه، یعنی فضایی که مبلمان مختلف در آن چیده شده‌اند، بالغ بر ۸۰٬۰۰۰ مترمربع وسعت دارد. ۸ هکتار! این مساحت در ۲ طبقه تقسیم شده است.
مسلماً فضایی به این بزرگی دارای انواع مختلف مبلمان است. همچنین بزرگی این مجموعه نشان‌گر تنوع بالای محصولات شرکت تولیدی و توزیعی امام علی است. به همین خاطر است که می‌گوییم هر نیازی در زمینه مبلمان داشته باشید، در این مجموعه مرتفع خواهد شد. 

 

همچنین بخوانید : معرفی کامل بازار مبلمان چهار دانگه

انواع مبلمان در بازار مبل 

صنعت مبلمان بسیار گسترده و وسیع است. انواع بسیار گوناگونی از مبل‌ها و صندلی‌های مختلف در بازار وجود دارند. در کنار آن‌ها سرویس‌های خواب، ست‌های اداری، میزناهارخوری و اداری و بسیاری موارد دیگر هم جزو شاخه‌های این صنف محسوب می‌شوند.
در این بازار مبل انواع و اقسام مبلمان وجود دارند. مبلمان کلاسیک، مبلمان اسپرت، مبلمان راحتی میزهای غذاخوری، میزهای عسلی، مبلمان اداری، صندلی‌های مدیریت، سرویس‌های خواب، میزهای تحریر، انواع روشنایی‌های مرتبط با سرویس مبلمان، بوفه، جاکفشی، میز تلویزیون، مبل تختخواب‌شو، انواع تخت‌های تاشو و غیره . محصولاتی هستند که می‌توانید در این فروشگاه بزرگ پیدا کنید.
البته اگر به دنبال مراکز فروش سرویس خواب و تخت خواب هستید و می خواهید تنوع بیشتری را ببینید پیشنهاد می کنیم با مراکز فروش سرویس خواب در تهران نیز آشنا شوید و سری به این مراکز نیز بزنید.همین گستردگی بالای محصولات و پوشش نیازهای مختلف خریداران است که باعث شده بازار مبل امام علی در کرج به‌عنوان یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های فعال در زمینه مبلمان، مقصد مناسبی برای افرادی باشد که قصد تهیه هر نوع مبلی را دارند.

بازار مبل امام علی کرج

ساعت کاری مجموعه بازار مبل امام علی

این بازار شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۰ شب مشغول فعالیت است. حتی اگر در وسط هفته به‌خاطر مشاغل کاری امکان رفتن به این فروشگاه را ندارید، می‌توانید از تعطیلات آخر هفته برای این منظور استفاده کنید. ساعت کاری بازار مبل امام علی در روزهای پنج‌شنبه ۱ ساعت بیشتر می‌شود و درهای آن از ساعت ۸ بر روی مشتریان باز می‌شوند.
بازار مبل امام علی حتی در تعطیلات رسمی هم فعالیت می‌کند. ساعت کاری این مجموعه در روزهای جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

امکانات رفاهی بازار 

قطعاً مجموعه‌ای با این ابعاد و اندازه، قرار نیست فقط محدود به فروش انواع مبلمان باشد. با توجه به وسعت بالای بازار مبل امام علی، امکانات و خدمات متنوعی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است تا بتوانند ساعات خوشی را در این فروشگاه سپری کنند.
پارکینگ این مجموعه رایگان است و مشتریان می‌توانند ماشین‌شان را با خیال راحت و بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای پارک کنند و به گشت‌وگذار در دنیای مبل‌ها بپردازند. قسمت لابی برای استراحت طراحی شده است تا اگر خسته شدید بتوانید کمی بنشینید و استراحت کنید. البته این مجموعه مجهز به آسانسور و پله برقی است تا کم‌ترین فشار ممکن بر پاهای بازدیدکنندگان وارد شود. در ضمن آسانسور حمل بار جدا از دیگر آسانسورها است.بازار مبل امام علی کرج با دارا بودن کافی‌شاپ، رستوران و سوپرمارکت سعی کرده تا نیازهای مختلف مشتریانش را پوشش دهد و در این امر موفق بوده است.

مهم‌ ترین ویژگی بازار مبل کرج

این مجموعه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فعالان تولید مبلمان کشور شناخته می‌شود و شاید بتوان گفت تنوع بسیار بالای محصولات جزو مهم‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. تنوع بالا دست خریدار را برای انتخاب مدل مدنظرش باز می‌گذارد. چه چیزی بهتر از این؟
این تولیدی و فروشگاه بزرگ دارای ۱۸۰۰ نمونه از انواع مبلمان‌های راحتی و رسمی است! همچنین ۱۵۰ نمونه سرویس خواب در بازار مبل امام علی دیده می‌شوند و ۳۰۰ نمونه میز و صندلی غذاخوری را هم به اعداد بالا بیفزایید.
همچنین در این مجموعه می‌توانید انواع تشک‌های طبی، طبی فنری، سوپر طبی و … مشاهده و تهیه کنید.
چیدمان بسیار زیبایی که کار خریدار را راحت می‌کند
یک فروشگاه مبلمان با وسعت زیاد و تنوع بالای محصولات، می‌تواند کار خریدار را برای پیدا کردن و انتخاب محصول موردنظر سخت‌تر هم بکند! به همین خاطر چیدمان درست و اصولی از نکات مهمی است که چنین فروشگاهی باید رعایت کند تا کار مشتری راحت شود.
بازار مبل امام علی با دسته‌بندی محصولات در دسته‌های مبلمان کودک، میزهای غذاخوری ، مبلمان کلاسیک و غیره این کار را به شکلی عالی انجام داده است تا هارمونی مناسبی در فضای این مجموعه برقرار شود. طراحان حرفه‌ای این فروشگاه با دقت بر جزئیات چیدمان هر محصول، سعی می‌کنند تا فرایند انتخاب و خرید برای مشتریان را به راحت‌ترین شکل ممکن مقدور سازند. 

 

همچنین بخوانید : معرفی بازار مبل جاجرود

امکان خرید اقساطی

به دلیل شرایط اقتصادی جامعه، شاید امکان خرید نقدی برای همه مردم فراهم نباشد. مجموعه بازار مبل امام علی با در نظر گرفتن این موضوع، امکان خرید اقساطی محصولات را برای مشتریانشان فراهم کرده‌اند.
این فروشگاه طرح‌های مختلفی را در اقساط ۱۰ ماهه، ۱۵ ماهه و ۲۴ ماهه برای متقاضیان ارائه می‌کند. در طرح ۱۰ ماهه خریدار می‌تواند با پرداخت ۱۰ درصد از مبلغ به‌عنوان پیش‌پرداخت، بدون هیچ‌گونه کارمزد اضافی محصول مدنظرش را تهیه کند و باقی مبلغ را طی ۱۰ ماه پرداخت کند.
در طرح ۱۵ ماهه، خریدار باید ۲۰ درصد مبلغ را به‌عنوان پیش‌پرداخت بپردازد و این طرح هم شامل کارمزد نمی‌شود. در طرح ۲۴ ماهه که بلند‌مدت‌ترین طرح این فروشگاه است، خریدار با پرداخت ۳۵ درصد از مبلغ، محصول را دریافت می‌کند و تا ۲۴ ماه باید اقساط آن را بپردازد. این طرح شامل ۱ درصد کارمزد حمل کالا می‌شود که برای ساکنین کرج و تهران رایگان است.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید مبلمان بخرید، بازدید از فروشگاهی که انواع و اقسام محصولات این صنعت را درون خود جای داده است می‌تواند کارتان را راحت‌تر کند.
فروشگاه بزرگ امام علی کرج با تنوع بی‌نظیر محصولاتش، مکانی است که می‌تواند هر نوع سلیقه‌ای را راضی کند. وجود امکانات رفاهی و امکان خرید اقساطی از دیگر مزایای این مجموعه هستند.
در پایان اگر ساکن تهران هستید یا قصد دارید از بازارهای مبلمان تهران نیز دیدن کنید، پیشنهاد می کنیم با بازار مبل چهاردانگه و صنایع تولیدی مبلمان ماندگار یا همان بازار مبل نعمت آباد نیز آشنا شوید.
 

زیبایی را به منزل خود بیاورید!

برای مشاوره در مورد محصولات ماندگار و دکوراسیون
آن در منزل خود، با ما تماس بگیرید

مشاوره و خرید از ماندگار

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید

خوشحال میشویم نظراتان را با ما به اشتراک بزارید

Alireza

Alireza

1401-12-17 14:01:57

کاملا متاسفانم برای بازار مبل امام علی ، چون فقط اسمش مونده کیفیت اصلا نداره و قیمت ها هم نسبت به جاهای دیگه بالاست برخورد مدیر داخلی اش صفر خدمات آنها نسبت ب قبل صفر من دوبار خرید کردم اصلا راضی نیستم
ام

ام

1402-04-09 09:39:24

خیلی مسخره بود و گرون
زهرا

زهرا

1402-04-27 09:19:21

همش کلک بازیه قیمتا که خیلی گرونه مشاورش یه خانمی هست به اسم لطفی که واقعا کارش افتضاحه رومخه تبلیغ الکی میکنه خریدار رو گیج میکنه من یه دست مبل خریدم واقعا ناراضیم دیگه ازاونجا خرید نمیکنم همش دروغ دروغ دروغ
زهرا

زهرا

1402-04-30 23:59:13

بازار مبل امام علی واقعا افتضاحه ازمشاورفروش بگیر تا مدیریت همشون کلاهبردارن توروخدا گول حرفاشون رو نخورین. من ازاونجا خرید کردم وبشدت پشیمونم یه مشاور فروشی داره به اسم‌خانم لطفی که خوب بلده زبون بریزه وجنس قدیمی وآشغال روبا قیمت بالا به مشتری بندازه. خیلی عوضیه امیدوارم چوب کاراشو بخوره مدیریت هم که یه ادم ازخدا بیخبر رزل رسیدگی هم صفر