هر روز از ساعت ۹ تا ۵ بعد از ظهر

معرفی بهترین برندهای مبلمان ایران – نام های آشنای صنعت مبلمان

معرفی بهترین برندهای مبلمان ایران – نام های آشنای صنعت مبلمان

نوید بهروزی اسفند 16، 1400 ۶ دقیقه مطالعه

بهترین برند مبل شرکتی

بهترین برند مبلمان باید پیش از هر چیزی اعتماد و اطمینان را برای خرید به مشتریان خود بدهد. یک برند این اطمینان را با سابقه و تجربۀ خود به مشتریان می دهد. همچنین یک برند نام خود را به وسیلۀ کیفیت محصولاتش در میان مشتریان حفظ می کند. برای خرید یک مبلمان مناسب، ابتدا به دنبال یک برند، فروشگاه و یا تولیدی مناسب، خوب و با کیفیت می گردید. البته فاکتور قیمت مناسب را نیز در نظر خواهید داشت. به هر برند، تولیدی و یا فروشگاهی نمی توان برای خرید اعتماد کرد. زیرا مبلمان قبل از خرید می تواند ظاهری فریبنده داشته باشد. جنس پارچه مبل و چوب های بکار رفته در آن می تواند شما را فریب دهد. بعد از مدت کوتاهی استفاده، پارچه کیفیت خود را از دست داده و یا مبل اصطلاحاً به صدا بیفتد. پس نمی توان به هر جایی اعتماد کرد. مبلمان یکی از عناصر اصلی زیبایی هر خانه است.

بهترین برندهای مبلمان چوبی

بهترین برند مبلمان باید پیش از هر چیزی اعتماد و اطمینان را برای خرید به مشتریان خود بدهد. یک برند این اطمینان را با سابقه و تجربۀ خود به مشتریان می دهد. همچنین یک برند نام خود را به وسیلۀ کیفیت محصولاتش در میان مشتریان حفظ می کند. بنابراین بهترین تبلیغ برای یک برند نیز کیفیت کار آن برند می باشد.

بهترین برند مبلمان

برند مبلمان نشیمن

این برند ایرانی از فعالان حوزۀ تولید مبلمان است. برند نشیمن از سال 1376 فعالیت خود را در حوزه تولید مبلمان آغاز کرد. نشیمن در حال حاضر به برندی معروف در تولید مبلمان ایرانی تبدیل شده است. از محصولات معروف این برند نیز می توان به میز و صندلی غذاخوری، مبل تخت خواب شو، تخت و سرویس خواب، مبلمان مدرن، میز کنسول، کتابخانه و کمد اشاره کرد.

مبلمان سیب

برند سیب از اولین طراحان و تولید کننده های مبلمان تخت خواب شو در ایران است. این برند با 30 سال سابقۀ درخشان در این حوزه فعالیت می کند. امروزه مبلمان تخت خواب شو به دلیل زندگی در آپارتمان ها و فضای کوچکی که در اختیار هست، بسیار طرفدار پیدا کرده است. شرکت تولیدی مبلمان سیب می تواند بهترین گزینه برای خرید مبلمان تخت خواب شو باشد.

مبلمان نقشینه

بیش از 40 سال سابقه و تجربۀ درخشان در حوزه طراحی و تولید مبلمان باعث شده تا مشتریان به برند نقشینه اعتماد کرده و حاصل این اطمینان را با محصولات با کیفیت دیده اند. این برند به عنوان یکی از 10 برند برتر حوزه تولید مبلمان ایرانی است. اگر به دنبال مبلمان چوبی و ساده هستید، برند نقشینه انتخابی مناسب می باشد.

مبلمان نقشینه

مبلمان نیلپر

یکی دیگر از بهترین برندهای مبلمان، برند نیلپر است. این برند نام آشنا در حوزۀ تولید مبلمان اداری، مبلمان کار و آزمایشگاهی، مبلمان رستوران ها و مبلمان خانگی فعالیت دارد. نام برند نیلپر نیز در لیست بهترین برندهای مبلمان به چشم می خورد.

مجموعه متال تهران

این برند با 25 سال سابقه، یکی از بهترین برندهای مبلمان است. این برند نیز در حوزۀ طراحی و تولید مبلمان، اکسسوری های مدرن و مبلمان استیل و سازه های فلزی فعالیت دارد. مجموعۀ متال تهران برای مشتریان خود محصولات سفارشی نیز تولید می کند.

ماندگار، بهترین برند مبلمان پلیمری

جدا از بحث زیبایی، مبل از نیاز های اصلی خانه نیز به حساب می آید. شما با توجه به سلیقۀ خود مبلی را انتخاب می کنید. از این مبل توقع دوام، راحتی و زیبایی دارید. در عین حال به دنبال قیمتی مناسب نیز می گردید. مبلمان ماندگار تمامی این ویژگی ها را دارد. از همه مهم تر آن که به شما اعتماد و اطمینان می دهد. مبلمان ماندگار تمامی ست های مبلمان خود را با 2 سال ضمانت تعویض در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. ماندگار در سال 1388 با شعار حفظ طبیعت و محیط زیست پا به عرصۀ تولید در صنعت مبلمان پلیمری گذاشت و تحولی عظیم در صنعت مبلمان پلیمری در ایران و خاورمیانه به وجود آورد. در گذشته نام مبلمان همراه با صنعت چوب بوده است. اما امروزه مبلمان ماندگار با به کارگیری از تکنولوژی های جدید این باور قدیمی را از میان برداشته است. اگر می خواهید بدانید مبل پلیمری پیشنهاد می کنیم این مقاله ماندگار را نیز مطالعه کنید.

مبلمان ماندگار

انواع مبلمان

امروزه مدل های متفاوتی از مبلمان در بازار وجود دارد. مدل های کلاسیک، مدرن و سلطنتی از این قبیل مدل هاست. مواد به کار رفته در این مبلمان ها نیز با یک دیگر تفاوت دارد. مثلاً در مبل های سلطنتی از چوب و طراحی بیشتری نسبت به مبلمان مدرن به کار گرفته شده است. جنس پارچه ها و طراحی ها نیز طبعاً متفاوت خواهد بود. اما امروزه برای حفظ محیط زیست روشی جدید برای طراحی و ساخت مبلمان استفاده می شود. مبلمان پلمیری روشی جدید در ساخت و طراحی مبلمان است. این روش برای حفظ محیط زیست به وجود آمده است. البته ناگفته نماند که مبل های پلمیری طول عمر بیشتری نسبت به مبل های چوبی دارند. از ویژگی های مبلمان پلمیری می توان به قابلیت شستشو و مقاومت در برابر رطوبت، عدم زنگ زدگی و پوسیدن، مقاوم در برابر ضربه و حمل و نقلی آسان اشاره کرد. مبلمان ماندگار نیز از اولین ارائه کنندگان مبلمان پلمیری و همچنین بهترین برند مبلمان پلمیری در ایران است.

بهترین برند مبلمان پلیمری در ایران – با محصولات ماندگار بیشتر آشنا شوید!

صنعت مبلمان دیگر وابسته به چوب نیست. امروزه با بهره گیری از دانش، تخصص و تکنولوژی روز مبلمان های پلیمری نیز تولید می شوند. شرکت ماندگار از پیشگامان صنعت تولید مبلمان های پلیمری است. تمامی مبلمان های پلمیری شرکت ماندگار دارای بیمه نامه و ضمانت تعویض می باشند. ماندگار از اولین شرکت ها و همچنین پیشگامان تولید مبلمان پلیمری است. تمامی مبلمان های پلیمری این برند دارای ویژگی هایی نظیر ضد ضربه، مقاومت بالا در برابر رطوبت و قابلیت شست و شو و همچنین قابلیت تعویض قطعات را دارند. تجربه و سابقۀ فعالیت می تواند یکی از عواملی باشد که یک برند را از دیگر برندها متمایز کند. مبلمان پلیمری صنعتی نوپاست که بسیار به صرفه تر از مبلمان های ساخت چوب بوده و همچنین یک قدم برای حفظ محیط زیست کشور عزیزمان می باشد. مبلمان ماندگار نیز از پیشگامان تولید مبلمان پلیمری است. این مجموعه به حفظ محیط زیست ایران نیز اهمیت می دهد. مبلمان پلیمری ماندگار بی شک برترین برند مبلمان پلیمری است. زیرا تجربه و سابقۀ فعالیت این برند در این حوزه، تأییدی بر برترین و بهترین بودن در تولید مبلمان پلیمری است. در فروشگاه مبلمان ماندگار تنوع گسترده ای از محصولات پلیمری وجود دارد. محصولات پلیمری فروشگاه ماندگار شامل میز ناهارخوری، صندلی تالاری، مبل و سرویس خواب است. محصولات فروشگاه ماندگار در رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارد و برای شما عزیزان آماده شده است. تمامی محصولات پلیمری فروشگاه ماندگار دارای بیمه نامه و ضمانت تعویض دو ساله است. برای خرید مبلمان پلیمری و خرید صندلی پلیمری می توانید به فروشگاه ماندگار مراجعه کنید.

کدام برند مبل بهتر است؟

بالاخره بهترین برند مبلمان کدام است؟ در کل بهترین برند مبلمان باید پیش از هر چیزی اعتماد و اطمینان را برای خرید به مشتریان خود بدهد. یک برند این اطمینان را با سابقه و تجربۀ خود به مشتریان می دهد. همچنین یک برند نام خود را به وسیلۀ کیفیت کار خود در میان مشتریان حفظ می کند. بهترین تبلیغ برای یک برند نیز کیفیت کار آن برند می باشد. مبلمان ماندگار با سابقۀ درخشان خود در زمینۀ تولید مبلمان پلیمری و ارائۀ اجناس با کیفیت این اعتماد را به وجود آورده است. همچنین مبلمان ماندگار با بیمه کردن و ضمانت دادن به محصولات خود این اطمینان را به مشتریانش می دهد که کیفیت کارهایش درجه یک است.

زیبایی را به منزل خود بیاورید!

برای مشاوره در مورد محصولات ماندگار و دکوراسیون
آن در منزل خود، با ما تماس بگیرید

مشاوره و خرید از ماندگار

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید

خوشحال میشویم نظراتان را با ما به اشتراک بزارید