هر روز از ساعت ۹ تا ۵ بعد از ظهر

چهاردانگه کجاست؟معرفی کامل بازار مبل چهاردانگه

چهاردانگه کجاست؟معرفی کامل بازار مبل چهاردانگه

نوید بهروزی تیر 14، 1401 ۶ دقیقه مطالعه

بازار مبل چهاردانگه

بعید است که به فکر خرید مبل افتاده باشید و در این مدت آوازه بازار مبل چهاردانگه در شهرک صنعتی چهاردانگه به گوشتان نخورده باشد.. چهاردانگه تهران یکی از قدیمی ترین شهرهای استان تهران است که با بخش چهاردانگه شهرستان ساری نیز شباهت اسمی دارد. چهاردانگه که در گذشته یک روستا بوده است، در شهرستان اسلامشهر استان تهران قرار دارد. ادامه مطلب را با مبلمان ماندگار همراه باشید. 

مبلمان ماندگار با شعار خود در تولید محصولات با کیفیت و زیبا، شعبه ای در منطقه چهاردانگه افتتاح کرده است. این شعبه با ارائه مجموعه‌ای مناسب از مبلمان پلیمری با طراحی‌های متنوع، صندلی‌های رستورانی با سبک‌ها و رنگ‌های مختلف و میزهای رستورانی متناسب با هر سلیقه، به افتخار میزبانی شما در این منطقه می‌پردازد. بازدید از مبلمان ماندگار در چهاردانگه، تجربه‌ای خرید لذت‌بخش و تضمینی از طراحی و کیفیت به شما خواهد داد. این مبلمان، نه تنها جلب توجه مشتریان را به خود اختصاص داده است، بلکه به رستوران‌ها و کافه‌ها کمک می‌کند تا با فضایی زیبا و متفاوت، محیطی دلنشین و خاص را برای مهمانان خود ایجاد کنند.

چهاردانگه کجاست؟

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر استان تهران قرار دارد. چهاردانگه در جنوب غرب تهران قرار دارد و اکنون یکی از معروف ترین بازارهای مبلمان کشور را به خود اختصاص داده است.
این شهرک که در قدیم روستا بوده است، قدمت زیادی دارد. در قدیم اطراف آن را برای محافظت از حیوانات وحشی و راهزنان دیوار می کشیدند. به همین دلیل بخش مرکزی آن به قلعه مشهور است. این منطقه بیش از ۵۰۰ سال قدمت دارد.

بازار مبل چهاردانگه
 

معرفی بازار مبل چهاردانگه

بازار مبل چهاردانگه یا مبلمان چهاردانگه از شهرت زیادی برخوردار است. چهاردانگه دارای ۲ شهرک صنعتی است. با خودرو شخصی می توان از بزرگراه های آزادگان و نواب صفوی به این شهر وارد شد. از سمت جنوب نیز می توان از جاده ساوه به این شهر دسترسی پیدا کرد. پس از گذر از اسلامشهر می توانید به چهاردانگه وارد شوید.
ابتدا تا میدان مصلای شهر پیش رفته و با دور زدن میدان به بازار مبل چهاردانگه واقع در شهرک های صنعتی چهاردانگه و سهند خواهید رسید.
از طریق خط ۳ مترو نیز می توان در آخرین ایستگاه که ایستگاه آزادگان است پیاده شد. سپس از آنجا با یک مسیر تاکسی یا اتوبوس ۱۰ دقیقه ای به چهاردانگه خواهید رسید.
مراکز خرید زیادی در چهاردانگه جهت خرید مبلمان وجود دارد و می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. البته با توجه به همه گیری ویروس کرونا بهتر است خرید خود را به وقت دیگری بیندازید اما در حالت عادی بازارهای مبل این شهر از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب فعالیت دارند.
قیمت مبلمان در این شهر نسبت به سایر بخش های تهران پایین تر است و کیفیت مبلمان آن نیز تفاوتی با دیگر بخش ها ندارد. همین عامل باعث شده که بسیاری افراد جهت تهیه مبلمان به این شهر مراجعه کنند.

همچنین بخوانید : معرفی کامل بازار مبل امام علی

چهاردانگه کجاست

ساعات کاری بازار مبل چهاردانگه : 

پاساژها و مراکز خرید در بازار مبل چهاردانگه روزانه از ساعت 10 صبح تا 9 شب برای عموم مشتریان فعالیت می‌کنند و در روز جمعه از ساعت 9 صبح تا 2 بعد از ظهر باز هستند. همچنین، فروشگاه‌های مبلمان خارج از این مراکز نیز به همین روال معمولاً عمل می‌کنند. 

قسمت‌های تولیدی مبل در چهاردانگه نیز معمولاً از شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر فعالیت می‌کنند.

دلیل تفاوت چهاردانگه با دیگر بازارهای مبلمان

بازار مبل چهاردانگه تهران یکی از معتبرترین و معروف ترین بازارهای مبل ایران است. بیشتر افراد برای تهیه مبلمان منزل و برخی دیگر از ملزومات دکوراسیون همچون میز غذاخوری و تلویزیون به این بازار مراجعه می کنند. اما چرا بازار مبل چهاردانگه تهران تا این حد با دیگر بازارهای مبلمان تفاوت دارد؟
جواب این سؤال را می توان در ۲ مورد اساسی جستجو کرد. اول اینکه بیشتر فروشندگان و تولیدکنندگان مبل در این منطقه حضور دارند. هنگامی که بخش زیادی از مردم برای رفع نیازهای خود به یک مکان مراجعه کنند، تولیدکنندگان نیز تمایل دارند که از این فرصت استفاده کرده و محصولات خود را به بهترین نحو عرضه کنند.
دوم اینکه قیمت محصولاتی که در چهاردانگه عرضه می شود، معمولاً کمتر از دیگر بازارهای مبل است. برای مثال بازار مبل یافت آباد نیز به لحاظ فاصله تفاوت زیادی با نعمت آباد یا همان چهاردانگه ندارد اما تفاوت قیمت باعث شده که بیشتر افراد در درجه اول به چهاردانگه مراجعه کنند.
قیمت پایین محصولات در چهاردانگه را نیز می توان در چند فاکتور جستجو کرد. تقریباً بیشتر صنایع مرتبط با مبلمان در این منطقه حضور دارند. بیشتر شرکت ها و تولیدی ها با یکدیگر در ارتباطند و همین عامل باعث شده که قیمت تمام شده مبلمان به دلیل ارتباط شبکه ای و تراکم کسب و کارها پایین تر از مناطق دیگر باشد.
همچنین رقابت فروش در این منطقه بسیار بالا است. هنگامی که فروشندگان زیادی در یک منطقه اقدام به فروش محصولات مشابهی کنند، بدون شک تمام سعی خود را در جهت کاهش قیمت خواهند کرد.

همچنین بخوانید : معرفی بازار مبل جاجرود

بازار مبل چهاردانگه در تهران

راهنمای خرید از بازار مبل چهاردانگه 

خرید از بازار مبلمان می‌تواند یک تجربه هیجان‌انگیز و مفید باشد، اما برخی نکات را می‌توانید در نظر بگیرید تا خریدتان بهتر و مطمئن‌تر باشد:

  • بررسی نیازها :  قبل از رفتن به بازار، بررسی کنید که چه نوع مبلی یا محصولات خانگی دیگری نیاز دارید. این بررسی به شما کمک می‌کند تا محصولات مورد نیازتان را بهتر بیابید.
  • تعیین بودجه : مقدار بودجه ای که می‌توانید برای خرید مبلمان اختصاص دهید را مشخص کنید. این کمک می‌کند تا در محدوده قیمتی مناسب جستجو کنید.
  • بررسی کیفیت :  به کیفیت محصولات دقت کنید. با لمس، بررسی جزئیات، و تست نشیمن در صورت امکان، می‌توانید کیفیت مبلمان را ارزیابی کنید.
  • بررسی ابعاد : مطمئن شوید که مبلمانی که قصد خرید آن را دارید، در فضای مورد نظر شما جا می‌شود. ابعاد محصولات را با ابعاد فضای خود مقایسه کنید.
  • مذاکره در قیمت : در بسیاری از بازارها، مذاکره در مورد قیمت محصول ممکن است قابل قبول باشد. حاضر باشید قیمت را با فروشنده مذاکره کرده و از تخفیف‌ها و تسهیلات بهره‌مند شوید.
  • بررسی شرایط پرداخت: شرایط پرداخت را دقیقاً بررسی کنید. مطمئن شوید که نحوه پرداخت برای شما مناسب است و هرگونه هزینه اضافی را در نظر بگیرید.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: از فروشگاه یا برند مبلمان بپرسید که آیا محصولاتشان دارای گارانتی هستند و خدمات پس از فروش چگونه ارائه می‌شود.
  • تحقیقات در مورد برند: برند محصولات را بررسی کنید و با نظرات مشتریان و اطلاعات آنلاین در مورد اعتبار و کیفیت برند آشنا شوید.

با رعایت این نکات، می‌توانید خرید خود را انجام دهید و از مبلمان جدید خود لذت ببرید.

صنایع چوب و کابینت سازی

چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.
یکی از پرطرفدارترین انواع کابینت، کابینت با روکش ممبران است. در چهاردانگه کابینت با روکش ممبران نیز به وفور یافت می شود. تقریباً تمام فرآیند تولید کابینت ممبران از تهیه چوب گرفته تا اتصال نهایی قطعات در این بازار انجام می شود. همین عامل باعث شده که کابینت های موجود در این منطقه نیز قیمت پایین تری نسبت به سایر مناطق تهران داشته باشند.

در مجموع می توان بازار مبل چهاردانگه تهران را نه تنها یک بازار مبل بلکه ویترینی عظیم از محصولات دکوراسیون و آشپزخانه به شمار آورد. ویترینی که بعید است هنگام مراجعه به آن با دست خالی برگردید.
آیا تابحال خریدی از شهرک صنعتی چهاردانگه کرده اید؟ مسیر این شهرک را چگونه توصیف می کنید؟ در صورتی که اهل چهاردانگه هستید، خوشحال می شویم دیدگاه شما را در خصوص بازار مبل و شرکت مبل ماندگار جویا شویم. کیفیت و قیمت محصولات بازار نعمت آباد را چگونه ارزیابی می کنید؟
 

زیبایی را به منزل خود بیاورید!

برای مشاوره در مورد محصولات ماندگار و دکوراسیون
آن در منزل خود، با ما تماس بگیرید

مشاوره و خرید از ماندگار

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید

خوشحال میشویم نظراتان را با ما به اشتراک بزارید