هر روز از ساعت ۹ تا ۵ بعد از ظهر

مدل های مبلمان سلطنتی

مدل های مبلمان سلطنتی

نوید بهروزی مرداد 04، 1401 ۶ دقیقه مطالعه

مدل مبلمان سلطنتی

شکوه و وقار مبلمان سلطنتی را با هیچ نوع مبلمانی نمی توان مقایسه کرد. هنگامی که وارد خانه می شوید، بلافاصله احساس راحتی به شما القا می شود. مبلمان سلطنتی با زبان بی زبانی به شما آرامش می دهد. بی دلیل نیست که یکی از پرفروش ترین محصولات صنعت مبلمان است و با ظهور دکوراسیون مدرن نیز پا پس نکشیده است. ادامه مطلب را با جدیدترین مدل های مبلمان سلطنتی همراه باشید و سلطنت خود را در منزل پایه ریزی کنید.

مدل های مبلمان سلطنتی جدید

رنگ سال 2022 و جدیدترین مدل مبلمان سلطنتی

یکی از اصول دکوراسیون همگون و زیبا، استفاده از المان رنگ در منزل است. هنگامی که در دکوراسیون منزل، رنگ را در نظر داشته باشید، بسیاری موارد ساده تر می شود. یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه همگون سازی رنگ شرکت پنتون است. این شرکت از سال ۲۰۰۰ تاکنون، هر ساله رنگ سال را معرفی کرده و طراحان مد و لباس از این رنگ در الگوهای خود استفاده می کنند.
 
رنگ سال 2022 نیز آبی کلاسیک (Classic Blue) است. آبی کلاسیک یک رنگ آرامش بخش از طیف رنگ های سرد است. برای هر فصلی مناسب است و یکی از بهترین گزینه ها برای دکوراسیون سنتی و مدرن است. از آنجایی که مبلمان سلطنتی بیشتر با دکوراسیون سنتی همگون است، به سادگی می توان از این رنگ در انتخاب مبلمان استفاده کرد.

 

مبلمان سلطنتی با رنگ های تیره

اصولاً مبلمان سلطنتی یک مبلمان سنتی محسوب می شود. از این رو رنگ های تیره بهتر می تواند شخصیت این مبلمان را نمایان کند. البته باید دقت داشته باشید که رنگ های تیره نیز می تواند بر میزان روشنایی منزل شما تأثیرگذار باشد. از این رو بهتر است اصول دکوراسیون را نیز در این زمینه رعایت کنید.
اگر منزل شما دارای پنجره های کوچک و اندک است و روشنایی کمتری در منزل خود دارید، بهتر است در انتخاب رنگ های تیره وسواس بیشتری به خرج دهید. البته می توان این فقدان نور را با لامپ های بیشتر و افزودن آینه به منزل جبران کرد اما نور طبیعی بسیار متفاوت از نور مصنوعی است.


رنگ های روشن در مبل سلطنتی

با اینکه مبلمان سلطنتی با رنگ های تیره بهتر نمود پیدا می کند اما بدون شک رنگ های روشن را نیز می توان در این نوع مبلمان در نظر گرفت. رنگ های آبی روشن، سفید و قرمز روشن را نیز می توانید در نظر داشته باشید.
رنگ های روشن برای منازلی که دارای فضای اندک هستند و میزان روشنایی آن‌ها کمتر است، ایدئال خواهد بود. البته دقت کنید که مبلمان سلطنتی با رنگ های پاستلی همخوانی آن‌چنانی ندارد. به همین منظور از رنگ های بسیار شاد و روشن خودداری کنید.


مدل مبل سلطنتی

مدل های مبل سلطنتی با رنگ اصیل طلایی

رنگ طلایی همواره با تجمل همراه بوده است. مبلمان سلطنتی نیز از این قاعده مستثنا نیست. به نظر می رسد که رنگ طلایی بهترین گزینه برای این نوع مبلمان باشد. البته دقت کنید که استفاده بیش از حد از این رنگ نیز می تواند دکوراسیون منزل را غیرعادی جلوه دهد.
می توان رنگ طلایی را با رنگ های نقره ای، سفید، کرم و قهوه ای ترکیب کرد. دقت کنید که در استفاده از رنگ طلایی هر اندازه که میزان آینه ها بیشتر باشد، غلظت آن بالاتر رفته و تلألؤ رنگ طلایی در منزل شما موج خواهد زد.

مبل سلطنتی طلایی
 

مبلمان سلطنتی به رنگ قرمز – انتخابی که از ابتدا جذاب بود!

اگر در این نوع مبلمان یک رقیب جدی برای رنگ طلایی وجود داشته باشد، آن رنگ قرمز است. رنگ قرمز یکی از رنگ هایی است که همواره در دکوراسیون سنتی با المان های فاخر استفاده می شود. از این رو رنگ قرمز بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای مبلمان سلطنتی است.
رنگ قرمز یک رنگ گرم است و بهتر است. سعی کنید در استفاده از رنگ های بسیار روشن در کنار آن هوشیار باشید. البته رنگ قرمز روشن متفاوت از قرمز تیره است. قرمز تیره انتخاب بهتری برای این نوع مبلمان است و می توان ترکیب قرمز روشن و تیره را در دکوراسیون منزل استفاده کرد.

مبلمان سلطنتی قرمز
 

دیگر اثاثیه منزل در دکوراسیون سلطنتی

دقت کنید که مبلمان تنها المان موجود در دکوراسیون نیست. نمی توان مبلمان سلطنتی را با لامپ های ال ای دی رنگارنگ و تابلوهای مدرن استفاده کرد. پس از مبلمان، فرش و روشنایی یکی از مهم‌ترین بخش های دکوراسیون هستند. فرش شما باید با رنگ مبلمان همخوانی داشته باشد. اگر قصد تعویض فرش خود را ندارید، مبلمان خود را هماهنگ با فرش انتخاب کنید.
راستی اگر می خواهید بدانید رنگ مبلمان را چطور انتخاب کنید پیشنهاد می کنیم مقاله انتخاب بهترین رنگ مبلمان را از دست ندهید.
همچنین سبک روشنایی منزل شما باید با نوع مبلمان همخوانی داشته باشید. نمی توان ریسه های رنگی ال ای دی را با مبلمان سلطنتی استفاده کرد. بهتر است از لوسترهای بزرگ و چراغ های زردرنگ استفاده کنید.
 

زیاد شلوغش نکنید

طبیعت مبلمان سلطنتی به گونه ای است که فضای زیادی گرفته و باعث می شود که فضای منزل شما شلوغ و درهم به نظر برسد. برای اینکه این مسئله را مقداری برطرف کنید، بهتر است اطراف مبلمان را خلوت کنید. سعی کنید مقداری فضای بیشتر در اطراف مبلمان ایجاد کنید. البته بدون شک این مسئله نیازمند منزل بزرگ‌تر است اما با ترفندهای دیگر نیز می توان این کار را انجام داد.
یکی از این ترفندها استفاده از آینه در زوایای مشخص است. آینه همه چیز را دو برابر می کند. نور را دو برابر می کند؛ رنگ را دو برابر می کند؛ شلوغی را دو برابر می کند؛ و البته فضای خالی را دو برابر می کند. اگر بتوانید زاویه آینه ها را به گونه ای تنظیم کنید که فضای خالی را انعکاس دهند، می توانید مقداری به فضای خلوت اتاق اضافه کنید.
 

فضای سینمایی بسازید

سینماها با اینکه تاریک هستند اما گاهی اوقات بهترین خاطرات را برای ما می سازند. اگر فضای منزل شما کوچک است، می توانید از این مسئله به نفع خود استفاده کنید. استفاده از رنگ های تیره و استفاده هنرمندانه از نور می تواند فضایی شاعرانه و متفاوت به اتاق پذیرایی شما بدهد.
چون فضای اتاق تاریک است، در این نوع دکوراسیون استفاده از نور به شیوه ای صحیح و ماهرانه اهمیت زیادی دارد. می توانید تصاویر بیشتری در این زمینه جستجو کرده و با افراد متخصص نیز در این زمینه مشورت کنید.
 

هنر تک المان

گاهی اوقات یک المان بزرگ به تنهایی می تواند جلب توجه بسیاری کرده و تمام دکوراسیون منزل را دگرگون کند. مبلمان سلطنتی این قابلیت را دارد که در یک قطعه بزرگ به تنهایی باعث شود که به محض ورود افراد به منزل، نگاهشان به آن دوخته شود.
در این سبک دکوراسیون ابتدا المان مورد نظر را در مکان خود مستقر کرده و بقیه المان ها را بر اساس این موقعیت می چینیم. البته دقت کنید که اندازه این مبل باید بسیار بزرگ باشد. در غیر این صورت در بین بقیه اشیاء از نظر محو خواهد شد.
در پایان پیشنهاد می کنیم با صندلی های سلطنتی ماندگار هم آشنا شوید. در صفحه صندلی سلطنتی می توانید این محصولات با کیفیت را مشاهده کنید.

خوشحال می شویم شما نیز دیدگاه های خود را در خصوص مبلمان سلطنتی یا  با ما در میان بگذارید. آیا میانه خوبی با این نوع مبلمان دارید یا بیشتر به مدل های مدرن علاقه دارید؟ مبلمان منزل شما از کدام گونه است؟ بیشتر به چه رنگی در مبلمان علاقه‌مند هستید؟

واینکه از مدل های جدید مبلمان پلیمری ماندگار دیدن فرمایید.

زیبایی را به منزل خود بیاورید!

برای مشاوره در مورد محصولات ماندگار و دکوراسیون
آن در منزل خود، با ما تماس بگیرید

مشاوره و خرید از ماندگار

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید

خوشحال میشویم نظراتان را با ما به اشتراک بزارید