هر روز از ساعت ۹ تا ۵ بعد از ظهر

انواع میز غذاخوری گرد

انواع میز غذاخوری گرد

نوید بهروزی مرداد 23، 1401 ۶ دقیقه مطالعه

انواع میز غذاخوری گرد

آشنایی با انواع میز غذاخوری گرد باعث می‌شود که دکوراسیون منزل خود را بهتر طراحی کنید. در دنیای امروز دکوراسیون خانه و مکان‌های عمومی مانند تالار و رستوران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل افراد به دنبال بهترین وسایل هستند تا با استفاده از آنها به دکوراسیون دلخواه خود برسند. میز غذاخوری از آن دسته وسایل بسیار مهمی است که انتخاب درست و اصولی آن، می‌تواند تأثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون شما داشته باشد. 
معمولاً کسانی که مدیریت تالارها و رستوران‌های مجلل را بر عهده دارند؛ انتخاب میز ناهارخوری برای آنها در اولویت قرار دارد. میز غذاخوری گرد یکی از پرطرف‌دارترین مدل‌های موجود در داخل بازار است. خصوصیات و ویژگی‌های بسیار خوب این مدل باعث شده که افراد زیادی برای دکوراسیون منزل یا محل کار خود از آن استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم به طور کامل شما را با انواع میز ناهارخوری گرد آشنا کنیم تا بتوانید خریدی خوب و رضایت‌بخش انجام دهید. پس برای داشتن اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با مجله مبلمان ماندگار همراه باشید. 
 

انواع مدل‌های مختلف میز غذاخوری گرد

میزهای غذاخوری انواع مختلفی دارند اما در این میان میز غذاخوری گرد به خصوصیات و ویژگی‌های مختلفی که دارد؛ نسبت به بقیه مدل‌ها محبوبیت بیشتری دارد. یکی از این ویژگی‌ها این است که فضای کمتری را اشغال می‌کند. کسانی که در آپارتمان یا خانه خود فضای کمتری دارند و یا در رستوران‌ها و تالارها می‌خواهند میزهای بیشتری بچینند؛ معمولاً از میز غذاخوری گرد استفاده می‌کنند. 
میزهای غذاخوری انواع مختلفی دارند. شما برای اینکه بتوانید میز مناسب خود را انتخاب کنید و خرید موفقی داشته باشید؛ باید با مدل‌های مختلف آن آشنایی داشته باشید. از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین انواع میز غذاخوری گرد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 
 

میز غذاخوری گرد کلاسیک

میز غذاخوری گرد کلاسیک از آن دسته مدل‌های بسیار محبوب است که افراد زیادی از آنها در منازل خود و حتی محیط کار استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های میز غذاخوری کلاسیک این است که قیمت بالایی دارد. این امر به خطر طراحی منحصربه‌فرد و متریال‌های باکیفیتی است که در ساخت آن استفاده کرده‌اند.
در طراحی و ساخت میز غذاخوری  کلاسیک، از منبت‌های بی‌شماری با رنگ‌های ورق طلا و پتینه کاری استفاده شده است. قیمت بالای این میز به همراه نوع طراحی آن باعث شده که مشتری‌های خاص خود را داشته باشد. معمولاً در مکان‌های شیک و باکلاس یا ویلاهای مدرن و درجه یک، اگر بخواهند از میز غذاخوری گرد استفاده کنند؛ مدل کلاسیک یکی از اولویت‌های آنها به‌حساب می‌آید. 

میز غذاخوری گرد چوبی

میز غذاخوری گرد چوبی

یکی دیگر از مدل‌های بسیار محبوب و پرطرفدار در میان مردم، میز غذاخوری گرد چوبی است. در این نوع از میزهای غذاخوری، پایه‌های میز به همراه صندلی‌ها از چوب ساخته می‌شود. همین امر باعث شده که قیمت نسبتاً بالایی هم داشته باشد. این مدل معمولاً نسبت به بقیه مدل‌های دیگر از کیفیت و دوام بیشتر برخوردار است. شما می‌توانید انواع میز غذاخوری چوبی را در طرح‌های مختلفی پیدا کنید و هرکدام از آنها را که دوست داشتید؛ خریداری کنید. 

میز غذاخوری گرد سلطنتی

اگر می‌خواهید شکوه و جلوه خاصی به منزل خود ببخشید؛ بهتر است میز غذاخوری گرد سلطنتی را انتخاب کنید. این مدل از میزهای غذاخوری به دلیل جذابیت خاصی که دارند؛ افراد بیشتری را به سمت خود می‌کشند. در طراحی میزهای سلطنتی، معمولاً رنگ طلایی را مشاهده می‌کنید که این کار جذابیت و زیبایی میز را چندبرابر می‌کند. 
میز غذاخوری سلطنتی نسبت به تمام میزهای دیگر قیمت بالایی دارد. به همین دلیل است که افراد برای دکوراسیون‌های شیک و باکلاس از این مدل استفاده می‌کنند. 

میز غذاخوری گرد مدرن

کسانی که برای منزل خود به دنبال یک میز غذاخوری ساده و شیک می‌گردند؛ میز غذاخوری گرد مدرن برای آنها بهترین انتخاب ممکن است. این مدل از میزهای غذاخوری بسیار ساده و شیک هستند. به همین دلیل در طراحی آنها کارهای پیچیده‌ای مانند منبت‌کاری را نخواهید دید. معمولاً کسانی که سعی می‌کنند با استفاده از دکوراسیون خود یک فضای شیک و آرامش‌بخش را مهیا کنند؛ از این مدل میز غذاخوری استفاده می‌کنند. 

میز غذاخوری گرد مدرن

میز غذاخوری گرد کم جا

منازلی که متراژی کمی دارند؛ معمولاً شما را با مشکلات خاصی مواجه می‌شوند. یکی از این مشکلات خرید میز غذاخوری است. در چنین حالتی شما باید از مدل‌های خاصی استفاده کنید. میز غذاخوری  کم جا یک مدل بسیار عالی است. این مدل از میز غذاخوری تاشو بوده و می‌توان در فضاهای کوچک از آنها استفاده کرد. 

تزئین میز غذاخوری گرد

تزئین میز غذاخوری گرد یکی از مسائل بسیار مهم در بین افراد مختلف است. هنگامی که میز موردنظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کردید؛ باید مکان مناسبی برای آن در نظر بگیرید و به بهترین شکل آن را تزئین کنید. انجام این کار به روش‌های بسیار مختلفی انجام می‌شود. معمولاً کسانی که در طراحی دکوراسیون کار می‌کنند؛ تزئین میز غذاخوری گرد را بر اساس طرح کلی دکوراسیون انجام می‌دهند. آنها ابتدا طرح اصلی را اجرا می‌کنند؛ سپس بر اساس آن، میز را به کمک وسایل خاصی تزئین می‌کنند. 
انتخاب طرح و یا وسیله‌های مختلف برای تزئین میز غذاخوری؛ کاملاً بستگی به سلیقه خود افراد دارد. اما یک سری وسایل هستند که در تزئین میزهای گرد کاربرد بیشتری دارند. شما می‌توانید با استفاده از آنها میز خود را به‌دلخواه تزئین کنید. از جمله مهم‌ترین این وسایل می‌توان به گلدان، شمع و شمعدان، انواع سبد یا سینی‌های کوچک، گلدان‌های دکوری بدون گل، مجسمه‌های کوپک، کتاب و... اشاره کرد. 

میز غذاخوری تالاری

قیمت انواع میزهای غذاخوری گرد

در بازار انواع میزهای غذاخوری گرد وجود دارد. اگر می‌خواهید به‌صورت آنلاین میز خود را خریداری کنید؛  باید یک فروشگاه معتبر را انتخاب کنید تا با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید. فروشگاه ماندگار با سال‌ها فعالیت در این زمینه توانسته همواره با ارائه محصولات باکیفیت مشتریان خود را راضی نگه دارد. با مراجعه به این سایت می‌توانید انواع میز ناهارخوری گرد را به همراه قیمت آنها مشاهده کنید.

سخن نهایی

میز نهارخوری از آن دسته وسایلی است که معمولاً در تمام منازل و مکان‌های عمومی مانند تالارها و رستوران‌ها وجود دارد. امروزه میز غذاخوری را در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌کنند. میز غذاخوری گرد یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها است. کسانی که قصد دارند برای منزل و یا محیط کار خود از این نوع میزها سفارش دهند؛ بهتر است ابتدا با انواع این میز  آشنا شوند. 
در این مقاله به طور کامل انواع میز غذاخوری گرد را مورد بررسی قرار دادیم و همچنین درباره تزئین و قیمت آنها هم توضیحاتی را ارائه کردیم. اگر درباره انواع میز غذاخوری  سؤالی دارید یا در حال حاضر، مدل دیگری را استفاده می‌کنید؛ از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.  
 

زیبایی را به منزل خود بیاورید!

برای مشاوره در مورد محصولات ماندگار و دکوراسیون
آن در منزل خود، با ما تماس بگیرید

مشاوره و خرید از ماندگار

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید

خوشحال میشویم نظراتان را با ما به اشتراک بزارید