هر روز از ساعت ۹ تا ۵ بعد از ظهر

میز ناهارخوری شیک و مدرن - معرفی انواع مدل ها

میز ناهارخوری شیک و مدرن - معرفی انواع مدل ها

نوید بهروزی شهریور 06، 1401 ۶ دقیقه مطالعه

میز ناهارخوری شیک و مدرن

میز ناهارخوری شیک و مدرن یکی از وسایل بسیار مهم در دکوراسیون منزل است. هرچه زمان بیشتر روبه‌جلو می‌رود؛ دیزاین و دکوراسیون منزل اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. افراد معمولاً از وسایل بسیار زیادی استفاده می‌کنند تا به دکوراسیون دلخواه خود برسند. میز ناهارخوری هم یکی از این وسایل به شمار می‌روند. اما باید دقت کنید که میز ناهارخوری دارای مدل‌های مختلفی است و هرکدام از خصوصیات خاصی بهره‌مند هستند. 
میز غذاخوری مدرن در میان افراد بسیار محبوب و پرطرف‌دار است. به‌طوری که در بیشتر خانه‌های لوکس می‌توان انواع این میز را مشاهده کرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که برای دکوراسیون منزل خود این نوع از میز ناهار خوری شیک را انتخاب کرده‌اید؛ بهتر است ابتدا اطلاعات کاملی درباره آن داشته باشید. 
در این مطلب قصد داریم به طور کامل میز ناهارخوری شیک و مدرن را مورد بررسی قرار دهیم تا با اطلاعات کاملی برای خریداری آن اقدام کنید. 

میز ناهارخوری مدرن چیست؟

بیشتر افرادی که با میز ناهارخوری مدرن آشنا می‌شوند؛ ابتدا می‌خواهند بدانند که این نوع میز چیست و دارای چه ویژگی‌هایی است؟ در جواب این سؤال می‌توان گفت که  این میز غذاخوری از سبک دکوراسیون مدرن پیروی می‌کند. یعنی تمام المان ها در این نوع دکوراسیون باید ساده و بدون تزئینات باشد. 
این سبک از دکوراسیون در اوایل قرن بیستم به وجود آمد و به‌ مرور زمان جای خود را در میان سبک‌های دکوراسیون داخلی باز کرد. میزهای ناهارخوری مدرن و شیک هم دقیقاً بر مبنای همین سبک تولید می‌شوند. با مشاهده این نوع از میزها می‌توان سادگی را به‌وضوح دید. 

میز ناهارخوری مدرن

انواع میز ناهارخوری مدرن و شیک

خانواده‌های بسیار زیادی وجود دارند که سبک مدرن را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کرده‌اند. این افراد طبیعتاً باید برای آشپزخانه خود از میز مدرن استفاده کنند. اما برای اینکه بتوانند انتخاب خوب و مناسبی داشته باشند؛ باید انواع این میز ناهارخوری شیک را به‌خوبی بشناسند. این نوع از میزها را در مدل‌های بسیار متنوعی تولید می‌کنند که از مهم‌ترین و مشهورترین آنها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

میز ناهارخوری مدرن سفید

یکی از زیباترین میزهای ناهارخوری که معمولاً بیشتر افراد از آن استفاده می‌کنند، میز ناهارخوری مدرن سفید است. این نوع جدید از میز ، زیبایی منحصربه‌فردی به آشپزخانه شما می‌بخشد. یکی از ویژگی‌های بسیار عالی این میز که باعث شده افراد خرید آن را در اولویت قرار دهند؛ این است که با تمام دکوراسیون‌ها به‌راحتی هماهنگ می‌شود. 

میز غذاخوری مدرن شیشه‌ای

یکی دیگر از مدل‌های بسیار جذاب میز ناهارخوری که امروزه بسیار ترند شده و افراد برای خرید آن اقدام می‌کنند؛ میز ناهارخوری مدرن شیشه‌ای است. این مدل از میزها  ظاهر فوق‌العاده شیکی به اتاق ناهارخوری می‌بخشند و برای فضاهای نسبتاً تاریک بسیار مناسب هستند. 

میز ناهارخوری مدرن کم جا

یکی از مشکلات عمده‌ای که افراد با آن مواجه می‌شوند؛ کمبود فضای آشپزخانه‌ها و اتاق‌های ناهارخوری است. این دسته از افراد اگر می‌خواهند از میز ناهارخوری  استفاده کنند, باید میز غذاخوری مدرن کم جا را تهیه کنند. این مدل از میزهای ناهارخوری علاوه بر اینکه طراحی بسیار شیکی دارند و نمای زیبایی را به دکوراسیون خانه می‌بخشند؛ فضای بسیار کمی را هم اشغال می‌کنند. 

میز غذاخوری مدرن گرد

معمولاً میزهای ناهارخوری در اشکال مختلفی تولید می‌شوند. میز گرد یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین میز ناهارخوری مدرن است که در بیشتر مکان‌ها از آنها استفاده می‌کنند. این نوع از میزها را در طرح‌های مختلفی تولید می‌کنند تا به‌راحتی بتوان آنها را با دکوراسیون منزل هماهنگ کرد. البته استفاده از این میزها برای مکان‌های کوچک نیز بسیار مناسب است. 

میز ناهارخوری شیک گرد

ویژگی‌های میز ناهارخوری شیک مدرن

میز ناهارخوری مدرن را در طرح‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی تولید می‌کنند. این دسته از میزهای ناهارخوری خصوصیات و ویژگی‌های خاص خود را دارند که افرا باید با آنها آشنایی داشته باشند تا بتوانند خرید خوب و رضایت‌بخشی انجام دهند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های میز غذاخوری مدرن که باید در هنگام خرید به آنها توجه کرد؛ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

سبک میز غذاخوری مدرن

یکی از ویژگی‌های برجسته میز ناهارخوری شیک این است که سبک آن با فضای خانه هماهنگ باشد. یعنی میز ناهارخوری با طرح مدرن باید ظاهری منسجم را ایجاد کند و به‌راحتی با انواع دکوراسیون‌ها هماهنگ شود. برای مثال: میز ناهارخوری مدرن شیشه‌ای با ظاهر شیک و فوق‌العاده‌ای که دارد؛ با چندین سبک مدرن مطابقت دارد. به‌طورکلی افراد باید طراحی دکوراسیون خانه خود را در نظر بگیرند و سپس برای خرید میز ناهارخوری اقدام کنید. 

اندازه میز ناهارخوری شیک

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم میز غذاخوری مدرن اندازه ابعاد آن است. یک میز نهارخوری باید با فضای آشپزخانه یا اتاق ناهارخوری کاملاً هماهنگ باشد. در غیر این صورت تعادل دکوراسیون را برهم می‌زند. به همین دلیل است که افراد باید قبل از انتخاب میز ناهارخوری موردعلاقه خود، باید فضای اتاق را اندازه بگیرند و سپس برای خریداری میز اقدام کنند. 
البته باید تعداد افرادی را که قرار است دور میز بنشینند را در نظر بگیرد. چون تعداد این افراد در اندازه میز تأثیر زیادی می‌گذارد. خوشبختانه تنوع میزهای ناهارخوری شیک و مدرن آن‌قدر بالا است که افراد می‌توانند میز دلخواه خود را در ابعاد مختلف خریداری کنند. 

میز ناهارخوری شیک کم جا

شکل میز ناهارخوری شیک

میزهای ناهارخوری مدرن را معمولاً در شکل‌های گرد، مستطیلی و مربعی تولید می‌کنند. هرکدام از این میزها دارای خصوصیات و ویژگی‌های خاص خود هستند.
میز ناهارخوری به شکل مستطیل، برای فضاهای طویل و باریک بسیار مناسب هستند و این قابلیت را دارند که افراد بیشتری را دور هم جمع کنند. این نوع از میزها فضای شیک و خیره‌کننده‌ای ایجاد می‌کنند. اما میزهای ناهارخوری گرد برای فضاهای کوچک مناسب‌تر هستند. این میزها را بیشتر برای جمع‌های صمیمانه به کار می‌گیرند. 
سبک مدرن میزهای ناهارخوری مربعی، برای هر فضایی مناسب هستند. این نوع از میزها برای خانواده‌های کم‌جمعیت بسیار مناسب هستند و احساس دنج و راحت بودن را تداعی می‌کنند. 
اگر می‌خواهید از لوستر ناهارخوری مدرن استفاده کنید و نور دکوراسیون را بیشتر کنید؛ باید انتخاب لوستر بر اساس شکل میز ناهارخوری صورت بگیرد. 

جنس میز غذاخوری مدرن

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در هنگام خرید میز ناهارخوری شیک باید به آن توجه کرد؛ جنس میز ناهارخوری است. در تولید میزهای ناهارخوری مدرن از جنس‌های مختلفی مانند چوب، ام‌دی‌اف، فلز ،پلیمر و... استفاده می‌شود. هرکدام از این جنس‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما باید جنسی را انتخاب کنید که علاوه بر هماهنگی با دکوراسیون، از استحکام و مقاومت بالایی هم برخوردار باشد. 

صندلی میز غذاخوری مدرن

صندلی میز ناهارخوری شیک از آن دسته ویژگی‌های بسیار مهم است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت. افراد در هنگام صرف غذا باید آرامش داشته باشند تا با خیال راحت بتوانند غذای خود را میل کنند. اما اگر صندلی میز ناهارخوری مناسب نباشد؛ این آرامش را نخواهند داشت. پس باید صندلی ابن نوع میز بسیار نرم و راحت باشد. 

میز ناهارخوری شیک

قیمت میز ناهارخوری شیک

در حاضر حاضر نمی‌توان قیمت ثابت و مشخصی را برای سرویس‌های نهار خوری مدرن در نظر گرفت. اما از جمله موارد مهمی که بر روی قیمت این نوع مدل غذاخوری تاثیرگذار است می‌توان به ابعاد و تعداد میز، نوع و مواد مورد استفاده شده، کیفیت و طرح ساخت و برند یا شرکت تولید کننده اشاره کرد.

سخن نهایی

میز ناهارخوری از آن دسته وسایل بسیار مهم است که در زیبایی دکوراسیون منزل تأثیر بسیار زیادی می‌گذارد. میز ناهارخوری مدرن یکی از محبوب‌ترین میزهای موجود در بازار است که افراد برای زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون منزل از آن استفاده می‌کنند. این مدل از میزها انواع مختلفی دارند که خریداران باید به‌خوبی آنها را بشناسند. 
در این مطلب به طور کامل این نوع میز ناهارخوری شیک را مورد بررسی قرار دادیم و شما را با انواع مدل‌های آن آشنا کردیم. همچنین ویژگی‌هایی که باید در هنگام خرید به آن دقت کنید را بیان کردیم. میز پلیمری ماندگار یکی از بهترین میزهای موجود در بازار است که با توجه به طرح های متنوع گزینه ای عالی برای دکوراسیون مدرن منزل شما می باشد.اگر بعد از خواندن این مطلب همچنان درباره میز مدرن سؤالی دارید؛ در طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.   
 

زیبایی را به منزل خود بیاورید!

برای مشاوره در مورد محصولات ماندگار و دکوراسیون
آن در منزل خود، با ما تماس بگیرید

مشاوره و خرید از ماندگار

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید

خوشحال میشویم نظراتان را با ما به اشتراک بزارید